2011. október 14., péntek

Habos játék

A facebook szabályai miatt innen indítom a játékom. A nyertest megajándékozom egy medállal amit ő választhat ki a legújabb darabokból. A játékot 2011.10.17.-én (hétfőn) 10:00-kor fogom lezárni.
Feltételek: lájkold a képet, és oszd meg egy frappáns szöveggel: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=277997028888278&set=a.235637296457585.59703.227246920629956&type=1&theater
(a kép alatti megosztás gombra kattints).
A nyertest én választom, azt fogom választani aki számomra a legötletesebb szöveggel ossza meg a képemet.
A bejegyzés alá írd meg, hogy melyik medált választod és hogy milyen szöveggel osztottad meg a képet. Ha névtelenül írsz, akkor írd oda a neved.
Ezek közül választhatsz:

És íme a nyertes:
Kérlek írj a kuglofff@gmail.com-ra, írd meg a címed és hogy melyiket is szeretnéd, mivel azt lehagytad!

14 megjegyzés:

  1. Ide várom, hogy melyik ékszert szeretnéd :).

    VálaszTörlés
  2. Én a kék szivecskéset szeretném és osztom!
    FB név: Netty Oláh

    VálaszTörlés
  3. osztom :) a kék szíveset szeretném :)

    VálaszTörlés
  4. a felső kék rózsásat szeretném

    VálaszTörlés
  5. Édes kis gyurma nyakláncok
    ha viselhetném
    az maga lenne az álom.
    Várom a napot
    amikor a nyertes neve
    megjelenik a honlapon.

    A felső kék rózsásat szeretném :)

    VálaszTörlés
  6. Szöveg amivel megosztom:
    Ez a játék nagyon jó.
    Sok szép medál kapható.
    Ha egyiket elvinném.
    Rengetekszer viselném.
    Remélem hogy én nyerek és
    Mindent elviszek.:D én a kék sziveset szeretném:))

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Szeretettel ajánlom az alábbi művészi összeállítást, melyek nem hízlalnak egy cseppet sem, bármennyit magadévá tehetsz belőlük.
    Pirosat választanám.:)

    Üdv:
    Vámossy Brigitta

    VálaszTörlés
  9. Ahol viselhető az édesség!

    (így osztottam meg)

    Pirosat választanám!

    Gősi Gabriella

    VálaszTörlés
  10. A szöveg :
    Gyurma és ékszer egyben :)
    Jó lenne megvenni
    Érdekes de nem megenni
    Menjen a lájk
    vagy kidől a fánk
    és elfogy a fánk


    Fb név : Alexandra Vattacukor Turai
    És megosztvaaz oldal
    És a piros epreset szeretném

    VálaszTörlés
  11. Szia. :D A kék sziveset szeretném. Ezzel a szöveggel osztottam meg: JÁTÉK Erika gyurmaékszerei oldalon. Ha te is szeretnél egy ilyen egyedi kis cukiságot akkor lájkold az oldalt, majd oszd meg te is ezt a képet. :D Játékra fel! :) *w*

    Facebook név: Niki Macsii Erdei

    VálaszTörlés
  12. Baglyas Gabriella2011. október 16. 5:40

    Szia.
    Megvan minden :)
    És én a jobb alsót szeretném,amelyiken van 1 kék szív *-*

    VálaszTörlés
  13. Oda vagyok a jobb alsó sarokban lévőért! kék szívecskés! csodaszéép!! :)
    csak annyit kívánok: Légy enyém! <3 :)

    Ester Nyul Toth

    VálaszTörlés
  14. Viselj édességet! Erikánál ezt megteheted! Kis Lilike

    VálaszTörlés